FAQs

Antwoorden op jouw vragen

BESTELLEN

Hoe klein of groot vallen de jurken?

Raadpleeg onze maattabel die bij iedere jurk aanwezig is om de juiste maat te vinden.

Kan ik een jurk in een andere kleurcombinatie krijgen?

Het is mogelijk om een jurkje in een andere kleurcombinatie bij IBOLYA te bestellen mits wij achter de keuze staan en wij de kleuren hebben. De jurk moet dan wel afgenomen worden.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Je kunt je bestelling nog annuleren binnen 24 uur nadat de bestelling geplaatst is. Wij verzoeken je dan om ons een mail te sturen met het ordernummer. Het bedrag wordt dan teruggestort op je rekening.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dat kan! Als je ons een mail stuurt met het ordernummer dan zorgen wij ervoor dat de bestelling gewijzigd wordt.

Is het hele assortiment ook beschikbaar in de winkel?

In principe is het hele assortiment te vinden in onze winkel!

Ik heb geprobeerd om een bestelling te plaatsen, maar het is niet gelukt. Wat nu?

Je kunt dan contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@ibolya.nl of bel naar 06-18413996 / 06-30479591.

Kan ik ook telefonisch bestellen bij IBOLYA?

Dat kan! je kan dan bellen met 06-18413996 / 06-30479591 en wij staan je dan graag te woord.

BETALEN

Hoe kan ik in de winkel betalen?

In de winkel kun je zowel contant, pin of met creditkaart betalen.

Hoe kan ik in de webwinkel betalen?

In onze webwinkel kun je betalen met:

  • iDeal (NL)
  • Bankcontact/Mister cash (Belgie)
  • Belfius Direct net (Belgie)
  • SOFORT banking (Europa)
  • Credit Card (Wereld)
  • Pay-Pal (Wereld)

Krijg ik mijn geld terug als de jurk niet bevalt?

Ja, je krijgt je geld terug als de jurk niet bevalt. Er kunnen een paar dagen zitten tussen de ontvangst van je geretourneerde artikelen en het retourneringsproces. De terugbetaling vindt binnen een periode van maximaal 10 dagen plaats. Houd er rekening mee dat de verzendkosten niet worden terugbetaald.

Kan ik met een cadeaukaart betalen?

Ja. Cadeaubonnen zijn geldig tot een jaar na de datum van aankoop en kunnen niet worden geretourneerd. De totale waarde kan ook in gedeelten worden ingewisseld via verschillende bestellingen.

Wat is jullie bankrekeningnummer?

Wij zitten bij de ING:

IBAN: NL67INGB0004439280
BIC: INGBNL2A

VERZENDING & LEVERING

Komen er extra verzendkosten bij mijn bestelling?

Nee, IBOLYA verzendt alle bestellingen binnen Nederland GRATIS met een standaardservice. De bestelling wordt verzonden met PostNL. Indien je de bestelling aangetekend wilt versturen komen er extra kosten bij €6,95.

Binnen hoeveel dagen wordt een bestelling geleverd?

De bestelling wordt binnen 5 dagen geleverd. Vaak sneller.

Door wie wordt mijn besteling geleverd?

De bestelling wordt verzonden met PostNL.

Mijn bestelling is verzonden. Kan ik de verzending volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een email met een trackingnummer. Klik hier en voer het trackingnummer in om de status van het pakket te bekijken.

Kan ik een ander afleveradres opgeven dan het factuuradres?

Ja dat kan. Bij verzendadres kun je aangeven dat het pakket ergens anders afgeleverd kan worden. Bij bestelnotities kunt je specifieke wensen opgeven.

Moet ik douaneheffing en belasting betalen als mijn bestelling buiten de EU wordt verzonden?

Op internationale zendingen buiten de EU kunnen invoerrechten, belastingen en douanekosten van toepassing zijn. Deze worden geheven wanneer het pakket het land van bestemming bereikt en vallen onder de verantwoordelijkheid van de ontvanger.

Wat zijn de kosten voor douaneheffing en belasting voor mijn bestelling?

In de EU is 21% BTW verplicht, deze is bij IBOLYA inbegrepen in de prijs. De kosten voor douaneheffing is per land verschillend. Je kan daarom het best contact op nemen met je lokale douanekantoor voor meer informatie. Om een snelle bezorging te garanderen, worden douanekosten en belastingen die de overheid oplegt, door jou betaald.

SERVICE & RETOUR

Mijn bestelde jurk of rok past niet naar wens. Wat kan ik nu doen?

Wij verzoeken je om dan een email te sturen naar  info@ibolya.nl met je wensen. Wij kunnen een andere maat toesturen. Het is ook mogelijk om je maten door te geven zodat het jurkje/rokje op maat gemaakt kan worden. De kosten hiervoor bedragen 20 euro.

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen. Wat nu?

Neem dan contact met ons op via info@ibolya.nl of bel met 06-18413996 / 06-30479591

Hebben jullie een vermaakservice?

Ja, IBOLYA heeft een eigen vermaakservice. Ons atelier is in Amsterdam gevestigd dus aanpassingen kunnen tegen een vergoeding gedaan worden.

OVERIG

Wat zijn de voordelen die ik krijg als ik me aanmeld voor de nieuwsbrief?

Je bent dan op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, jurkjes, rokken en aanbiedingen!

Kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Ja uiteraard kun je je afmelden voor de nieuwsbrief. Onderaan de nieuwsbrief is er een mogelijkheid om je af te melden.

Hoe kan ik mijn persoonsgegevens aanpassen?

Als je inlogt kan je je wachtwoord- en accountgegevens aanpassen.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?

Je kan ons een mail sturen en dan sturen wij je inloggevens toe. Als je je wachtwoord bent vergeten kan je dat aangeven op de site en dan krijg je een mail met instructies voor het aanmaaken van een nieuw wachtwoord.

Hebben jullie speciale aanbiedingen of uitverkoopacties?

Als wij speciale aanbiedingen of uitverkoopacties hebben laten wij dat via een nieuwsbrief aan je weten of je vindt het op onze site.

Ik wil ook graag met een foto van mijzelf op de klantenpagina komen van jullie website kan dat?

Ja, dat kan! Wij vinden het leuk om foto’s te ontvangen waarop vrouwen IBOLYA jurkjes dragen, stuur ons een mail met de foto toe!

Zijn jullie ingeschreven bij de Kamer van Koophandel?

Ja, dit is ons inschrijvingsnummer: KvK-inschrijfnummer: 50194801

Wat is jullie BTW nummer?

BTW-nummer: NL8226.08.753.B01

Staat je vraag er niet bij? Neem contact op!